Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Mikaela - 26 juni 2009 19:03

I dag har jag varit och färgat håret hos frisören igen. Nu är jag ännu ljusare.

Vart super nöjd! Efter frisören åkte vi och lämnade tillbaka Anders hyrbil.

Sen for vi till Matfors för att se på min kusse som spelar fotboll på Lilla VM.

Tyvärr förlorade dom med 0-1  =/


I morgon ska jag på dop i Stöde där Novalie ska döpas. Tar bara med mig Nova, Walle får fara med Anders hem till farfar. Sedan plockar dom upp oss i stöde sen far vi till Lilla VM igen för att se Philip spela.


Oj vilket väder det har varit den här veckan. Jag har fått mycket färg jag som annars brukar vara vitare än "snö". På söndag ska vi försöka ta och åka och bada nånstans. Hoppas vädret håller i sig.


Nu sitter jag hemma hos mamma&pappa och ser på fotboll. Anders är hos Emil och ser på fotbollen. Han ville inte se med mig... 

Men men han ska väl få ha en grabbkväll nångång han med.


Ett litet meddelande till min BÄSTA VÄN JOHANNA:

Du måste ta det lugnt och lyssna på kroppen,

inte stressa och jobba inte i hjäl dig. Säger kroppen i från

måste man lyssna på den annars kan det straffa sig längre fram i

livet. Jag menar vi går ju inte i pension för än om ca 40 år.

Ta det lugnt och vila nu i Vigge! PUSS PUSS



Ovido - Quiz & Flashcards