Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Mikaela - 3 juni 2009 10:47

Du har nu chans att vinna en In the pocket baby från Inneonline hos Studentmamman.
Vinnaren väljer mellan en grön, svart eller rosa In the pocket baby.

Avslutas 8 juni

Av Mikaela - 3 juni 2009 10:37

Jag tävlar om en solsuflett från Cloudy i Thereses Blogg.
TÄVLA HÄR DU MED!

Avslutas 12 juni 20:00

Av Mikaela - 3 juni 2009 09:28

I dag känner jag mig lite bläääää (Hoppas ni förstår).

Jag har ont i huvudet, ont i halsen, är trött och less.

Ingen bra dag.


Håller på att tvätta lite kläder nu, sen ska jag bara lata mig tills Anders kommer hem. Eller jag ska ju ner och hämta Walle på dagis om några timmar. Walle är lite små förkyld, men han har inge feber så han fick gå på dagis iaf. Måste passa på då det är sista veckan han går på det dagiset till veckan. Sen är han ledig över sommaren sen börjar han på ett annat dagis.


Fyndade lite på tradera i går två par POP klänningar en hade till och med lappen kvar så alltså helt ny och 2 par strumpbyxor och en kofta så med frakt blev det 113 kr.


  


Ovido - Quiz & Flashcards