Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Mikaela - 7 juni 2009 16:11

Jag tävlar hos Smågryn om dessa läckra retrobrallor i cerise velour, svarta muddar och knytband med en tuff svart velourstjärna på bröstet i storlek 86/92!

Tävla här du med!



Av Mikaela - 7 juni 2009 08:24

Som jag skrivit om tidigare ska moster, mamma och mormor ha 160 års kalas då de fyller 40, 50 och 70 år. Så nu vill jag höra med er om ni har några tips.


Tex....


Känner ni till nått billigt ställe där dom gör goda buffér?

Några tips på roliga lekar?                                                  
                        Tips på nån bra sångare? (Om Stefan inte kan)

Tips på några som kan ställa upp och vara servetriser eller stå i baren?

(då budgeten är ganska låg då allt annat redan kostar så mycket så några som inte tar allt för mycket)?


Ja alla tips är välkommna




                                                  
                     

Av Mikaela - 7 juni 2009 08:15

Ja i bland undrar jag vad jag har innanför pannbenet.

I går när vi var i matfors lyckades jag glömma min väska hos Mormor och där i låg min plånbok, kalender och mobilen. Sådana saker som jag inte kan klara mig utan. Så i dag måste jag åka dit och hämta den.


Sen en sak till.....när vi släppt av mamma hemma hos henne och börjat åka en bit ringde mamma och sa att vi måste vända för Dixie (mamma & pappas hund) var fortfarande kvar i bilen. Hehe jag tror att det är lite ärftligt den här symtomen "GLÖMSKA"   =)  

Hehe 24år och senil vart ska det här sluta ?????

Av Mikaela - 7 juni 2009 08:02

"Jag tävlar om en skötväska/resesäng Babytravel 2 in 1 på barnshoppingbloggen, i samarbete med RollAbout! Tävla här du med :)"

Ovido - Quiz & Flashcards