Alla inlägg under januari 2010

Av Mikaela - 4 januari 2010 21:13

Ja det är inte det lättaste kan man säga  =) Men det fungerar.

Jag har upplevt det så att ofta vill dom saker samtidigt som att äta och sova så då får man agera bläckfisk. Men man får det att fungera.

Sen har jag ju haft det rätt jobbigt då Anders jobbat borta då man ska natta dom själv också (är så glad nu när han jobbat hemma på Kubal ett tag). Men man får hitta rutiner som passar en själv.

Men i bland kan man bli lite galen så man tror man kan exsplodera =) Men så känner nog alla nån gång ibland   

Men men så är livet... men mest är det faktisk underbart att ha 2 barn.

Sen tror jag dom kommer ha igen det när dom blir lite äldre då dom kan leka riktigt med varandra. Just nu för oss får Nova ganska mycket "däng" av Walle så man får vara där hela tiden (så gott man kan) och passa dom små rackarna.


Angående vagnen så behöll vi våran enkel vagn då dom sover ute på dagis så

vi har vår stående där, dom har ett rum på dagis som dom kan dra in vagenen när den inte används så den inte står ute. Så det är rätt praktiskt.


Mellan Walle och Nova är det ca 1 år och 2 månader. Blir det tätare för dig?

Av Mikaela - 3 januari 2010 18:47

Vagnen köpte vi då barnenshus hade special priser på massor

av varor så vi fick den för ca 5000 kr med allt som vi tyckte vi behövde.

Så som en ligg del då det från början bara ingår 2 sittdelar, två fotsackar, regnskydd och ett paraply tror jag det var. Annars tror jag vagnen går på ca 6000 med dom sakerna. Men jag tror vi fick betala ca 3000 kr för bara vagnen sen en 1000 lapp för liggdelen. När var det ni skulle få?

Av Mikaela - 1 januari 2010 19:45

Men vad roligt Grattis till er Stina =)

Ja det  är en ren djungel jag vet.. men vi köpte våran vagn

på barnens hus den heter Carena Double Swing. Vi är nöjda med den.

Vet att dom har en liknande modell på babyproffsen som heter baby travel eller nått liknande som ser ungefär lika dan ut som Carenas. Det vi tycker är bra med vagnen är att barnen sitter sepparat annars kan det lätt bli bråk. Men hoppas ni hittar en vagn som passar er. 


 



Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards