Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Mikaela - 15 juni 2009 13:31

Det var toppen bra på hotellet. Kanske inte stans bästa hotell vilket i min mening är Knaust men det gick an iaf. På bion såg vi Änglar och demoner och den var jätte bra tyckte både Anders och jag. Nova hade bara legat och sovit när mamma, pappa och syrran var barnvakt.


När vi chekade ut från hotellet for vi hem till Mamma och Pappa för att hämta lilla Walle. Sen for vi hem och monterade i hop vår nya tv bänk som vi nu fått alla grejor till. Det vart jätte fint.


I dag har pappa, jag och barnen åkt ut på Ica Maxi och handlat vi fick även 3 kg färskpotatis helt gratis. Det var ju väldigt snällt av dom =) För gratis är gott som man brukar säga.


I helgen blir det så att vi åker upp till Umeå efter mycket tjat från min sida gav Anders upp. Så vi åker nog på Torsdag kväll eller Fredag morgon.



Av Mikaela - 15 juni 2009 07:47

Vinna denna tävling hos Engla.

Tänk om jag kunde få vinna denna tävling då skulle jag ge vinsten till min kära mamma på sin 50 års dag. Då hon nyss blivit varslad från jobbet och måste sluta efter sommaren skulle nog denna resa muntra upp henne. Den skulle nog göra gott även för min pappa som är sjukpensionär.


Jag håller tummarna för gud vilken överraskning det skulle bli för dom =)

Och det är dom garanterat värda.






Ovido - Quiz & Flashcards