Alla inlägg under november 2009

Av Mikaela - 29 november 2009 19:19

Min vecka:  (30 nov-6 dec)


Mån: Birsta (barnens hus med vagnen),Beställa tid för hårförlängning (hoppas på tid mellan den 7:e och den 14:e nov)

Tis: Skoprovarkväll och glöggmys på jobbet, Träna??

Ons: Träna, frisören m Walle, beställa tårta,Utvecklingssamtal på Walles dagis.

Tors: Birsta julklapps shopping, Hockey hos M&P 

Fre: Pepparkaksbak med pappa?? Handla allt till kalaset

Lör: Jobba 12-16, Hockey hos M&P, Träna innan jobbet

Sön: Baka innan gästerna kommer, Kalas Walle 2 år



Fullt ös medvetslös....



glogg


Ska bli mysigt med en glöggkväll

 


Av Mikaela - 29 november 2009 19:11

Barnen hade jätte roligt på julskyltningen iaf Walle. Han kikade på tomtar och

fick ballonger och paket så han hade riktigt skoj. Det var väldigt

kallt så jag ångrade mitt klädval hade gärna tagit på mig något lite

mer värmande. Men barnen hade skönt i sina overaller sittandes på

en fäll i vagnen och en filt över sig *mysigt*. I bland önskar man att

man själv kunde få bli skjutsad i en vagn. 


Ett litet minus med dagen var att det inte var någon snö på backen.

Men men det kommer väl....

Av Mikaela - 28 november 2009 20:12

I dag har jag jobbat var skit roligt som vanligt,

jag jobbar ju bara varannan lördag (mammaledig) så jag

får värsta tändningen när jag kommer på jobbet.

Måste bara slänga in ett tack till mina super snälla arbetskamrater,
ni är bäst. Är man på dåligt humör blir man glad då man kommer på jobbet

och träffar er.

Haha i dag kom det in ett par där karln skulle pröva skor,

han prövade storlek 48 men dom klämde men han köpte dom ändå.

Stackars karl =)


Efter jobbet var det hockey & middag hemma hos mamma.

Super gott var det... blev bjuden på Kyckling ooch pelle pärer =)


Nu är vi hemma och nattar barnen. Annders ska snart åka till Matfors

och hämta sin laddare som han glömde där i dag...flummigt.

Men när han kommer hem ska vi nog ta och se på en film, Public Enemies.


I morgon tänkte vi ta en promenad ner till stan och gå lite på julskyltningen.

Då är det jul tycker, jag synd bara att det inte är någon snö.


Marris om du läser detta vi fick som vi ville angående julklapparna.

Ja vi kanske kan skicka en liten stackars knäck med posten.


Ha en trevlig Lördagskväll



Av Mikaela - 27 november 2009 10:37

I Onsdags då jag åkte för att ta sprutan fanns det inget vaccin kvar så idag ska jag i väg och hoppas på bättre tur denna gång. Jag lär väl få stå och köa i några år först bara =/


Efter Vaccineringen ska jag hem och städa i hop lite här hemma då vi ska få stor främmande från Uppsala min älsklings Helena kommer =)


Var ju tänkt att Anders och jag skulle hinna med lite julklapps handlande i dag också men eftersom jag måste ta den förbaskade sprutan så får det vänta. Får se om det blir efter jobbet i morgon.


I går hade pappa och jag en bakdag vi bakade lussekatter. Dom blev riktig bra =)

Nu ska vi ta och planera in en till bakdag då vi ska göra knäck och pepparkakor.



Av Mikaela - 24 november 2009 13:43

Mån: Jag var hos Tandläkaren, Barnen fick sin första spruta av vaccinet.. ska tillbaka om 2 veckor.

Tis: Middag hos Kjel Åke

Ons: Svinissprutan Anders & Mikaela??

Tors: Kanske hälsa på Dagny om hon är hemma. Vi har inte varit där på länge nu.

Fre: Julklapps inhadling?? Om Anders orkar. Mamma dag hos Lindex

20 % på hela sortimentet mellan kl 10-12 (dom bjuder på frukost). Fika med Helena??? (om hon kan)

Lör: Jobba 12-16 Träna?

Sön: Julskyltning  Träna?


Haha många frågetecken den här veckan =)



Av Mikaela - 24 november 2009 13:40

Jag har suttit här ett tag och skrivit ett långt inlägg om partyt i lördags

och sen kom Walle och lyckades radera det.... då blir man så glad.

Nu blir det väldigt kortfattat:



Jag hade jätte trevligt, tack alla som var här.


Bilder får komma en annan dag

Av Mikaela - 20 november 2009 09:54

I dag ska vi ut på birsta och kika efter några drink/grogg glas.

Jag har Vin/Champagne/Öl/Snaps/Martini glas men inga roliga

glas som man kan blanda roliga drinkar i. Man vill ju inte direkt ta

vanliga glas =) Så nu börjar jakten. Ska först gå på Åhlens för där fick

jag en bonuschek där det var 25% på glas och muggar.


Nej nu ska jag duscha sen mata ungarna sen åker vi.

Av Mikaela - 19 november 2009 09:41

After Work på Våningen:




        

         


Tack för en trevlig kväll, ni är toppen tjejer =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards