Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Mikaela - 5 juni 2009 17:48

Jag tävlar om ett par skor från Vikings vår och sommarkollektion 
från Barnskoshopen i Thereses Blogg
TÄVLA HÄR DU MED"

Av Mikaela - 5 juni 2009 09:30

I dag ska jag och barnen på ikea med johanna.

Ikea har startat sin rea så jag hoppas på lite fynd =)


I går var Walle hemma från dagis då han blivit förkyld och

fått en sån gräslig hosta. Så vi gjorde ett besök på vårdcentralen

där doktorn skrev ut ett recept på luftrörs vidgande.


I går åkte vi till Kjell Åke där vi blev bjudna på mat. Anders fixade till en gammal cykel som han ska ha och cykla med til jobbet. Den var så ful så jag sa att han får inte vistas brevid mig med den cykeln =) Vi båda är i stort behov av nya cyklar. Min blev ju stulen för nårr år sedan =(


Nån som har nått bra tips på en bra film??







Ovido - Quiz & Flashcards