Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Mikaela - 12 juni 2009 14:09

Glömde säga att Anders och jag ska bo på hotell i morgon.

Men bara här i stan för vi fick en hotellnatt gratis då vi köpte syskonvagnen. Walle ska sova över hos sin mormor och morfar eller hos sin farmor men Nova hon får följa med oss då hon fortfarande ammas. Men mamma och pappa ska ha henne medans vi går på bio. Vad vi ska se vet jag inte än men det blir väl antingen Änglar och demoner eller Män som hatar kvinnor. Jag längtar till hotell frukosten den är ju det bästa med att bo på hotell.



Av Mikaela - 12 juni 2009 13:50

Eller rättare sagt paj.....


Jag och syrran håller på att baka banan och kokospaj med riven choklad.

Mumma va gott det kommer att bli hoppas jag =)


Om vi misslyckas bakar vi en ny paj och då blir det äppelpaj.


Önska oss lycka till!

Av Mikaela - 12 juni 2009 10:46

I går var vi på Ikea och köpte nya möbler till vardagsrummet.

Det blev en nya soffa, soffbord och tvbänk.

Här kommer lite bilder: (inte på tv möbeln för jag hittade inget kort)





Av Mikaela - 12 juni 2009 10:24

Nu har jag varit dålig på att blogga några dagar.

Har varit med syrran som kommit hem från Umeå.


I går fick vi besök av Malin, William och Novalie, vi fikade och sedan for vi ut på Birsta en snabbis innan jag skulle hämta Walle på dagis.


I går var det sista dagen på dagis för Walle och när jag kom och hämtade han var han full i skrapsår stackarn. Han hade ramlat framstupa på dagis och slagit näsan som nu är helt röd och sårig plus att han har en stor bula i pannan. Typiskt då det var sista dagen där så ska han slå sig.

 Kan lägga ut nån bild i morgon på hur han ser ut.


Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Syrran och jag har nyss varit på en promenad med barnen. Så nu ligger dom ute på altan och snarkar.



Ovido - Quiz & Flashcards