Alla inlägg under maj 2009

Av Mikaela - 5 maj 2009 10:43

Gick väldigt bra att köra upp till Umeå, inte alls mycket bilar på vägarna.

Stannade till i Ö-vik och ammade Nova, bytte blöjor på barnen och Walle fick lite mellanmål sedan for vi vidare.


När vi kom upp blev det middag sen tog vi en promenad till affären och köpte oss lite glass för att ha till filmen vi skulle se. När vi kom hem var det dags för Walle att sova. Han somnade kl 19.00 men sen vid kl 22.00 då vi skulle slå igång filmen kommer det upptraskande en pigg liten kille.

Så det blev till att gå och sova tidigt för mamman (jag). Tog nog en timme innan han lyckades somna om. Det var nog för han sov på ett nytt ställe.


Nu ska Syrran, Jag och barnen göra i ordning oss och äta lunch för sen ska vi bege oss ner på stan en sväng. Kanske blir lite shopping, man vet aldrig.


Ha en trevlig dag!


Av Mikaela - 4 maj 2009 08:42

I dag åker jag till Syrran för att umgås med henne.

Ska bli riktigt kul. Anders jobbar ju ändå ända tills på Lördag.

Så då får man passa på. Hoppas det går bra att köra ända till umeå

med två småbarn. Jag ska ta det lungt och  försiktigt.


Ses om några timmar syrran!



Av Mikaela - 3 maj 2009 07:54

Vi hade så trevligt på sista april. Vi åt super god mat.

Det måste vi göra fler gånger =)


I dag ska vi på konfermation kl 14.00 Hoppas det går bra med båda barnen

i kyrkan. För att vara på den säkra sidan är det nog bäst att vi sätter oss lite längre bak om det skulle bli grin så man snabbt kan gå ut obemärkt =)

Men det slka nog gå bra mina guldklimpar är så snälla.


Nu vill Walle kissa pottan så jag måste hjälpa honom.


Ha en trevlig dag

Ovido - Quiz & Flashcards