Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Mikaela - 18 maj 2009 22:44

Jag budade hem ett par helt nya Nova Star byxor på Tradera.

Hoppas dom blir bra åt lille man =)

Sen la jag även in en beställning från Ellos så nu har man gjort av

med lite pengar.


Nu ska jag sova..... God natt!

Av Mikaela - 18 maj 2009 19:42
Veronika Dress SEK 699, Kaffe - NELLY.COM

Denna klänning ska jag ha på dopet om den nu sitter bra vill säga.

Har beställt den från Nelly.com, den kommer nog i morgon eller på

onsdag så jag håller tummarna att jag kan ha den.



Av Mikaela - 18 maj 2009 14:32


Jag tävlar om en valfri väggtext från VinylaHem i Nikitas blogg
Tävla HÄR du också!

Av Mikaela - 18 maj 2009 12:50

Tutt tutt tutt ja det är det ända Nova gör tror jag. Hon ska äta var och varannan minut. Då äter hon lite lite sen lägger hon sig och sover. Bus jäntan min. Längtar faktiskt lite till då jag slutar amma. Man är ju så uppbunden hela tiden. Fatta mig inte fel jag älskar mina barn och älskar att vara med dom. Men jag saknar det där att kunna åka någonstans bara jag ,  bara för ett kort stund, som tex gå på bio, åka på birsta och sånt. 

Av Mikaela - 18 maj 2009 11:41

Som vanligt på Måndagar har älsklingen åkt i väg på jobb.

Denna vecka är ännu längre än normala för han kommer inte hem

för än på fredag kväll eller lördag morgon ja om det slutar riktigt

illa så kanske han blir borta hela veckan och ända till nästa torsdag

alltså till den 28:e maj.


Nu på söndag ska jag och Anders ha kalas så hoppas nu att han kommer hem. Annars får dom väl komma och fira mig bara =)

Syrran kommer även på Söndag, ska bli skoj. Man träffar ju henne så sällan.


Nu till morgon har jag putsat våra fönster som jag skulle ha gjort sen länge tillbaka men som aldrig blev av. Men nu är dom nu putsade och fina.

Men snart blir dom väl smutiga igen då man bor nära Kubal + att man

har en liten pojk som är så lång att han är och fingrar på fönstren.


Nu ska jag hänga lite tvätt och ställa Walles barnmatstol i duchen och

tvätta den ser så grisig ut. Bra det där med hokuspokus stolarna att de

är helt gjorda i plast så man kan skölja av dom.

På tal om barnmatstolar så måste vi snart köpa oss en Tripp trapp stol

men dom är ju så dyra så det kommer att svida i plånboken. Bara stolen

går på ca 1500kr sen om man tex vill ha ryggplatta kostar den extra eller

rem m.m kostar extra. Så man kan väl räkna på ca 2000kr. Vi måste köpa en sån till Walle då Nova ska börja sitta i en egen matstol för då får hon Walles.

Hehe så är det med syskon dom får alltid ärva =)


Nej nu ska jag fortsätta här hemma =)



Ovido - Quiz & Flashcards