Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Mikaela - 16 maj 2009 18:05

I går var Anders och fiskade då passade Jag och Johanna på att

gå lite på stan. Och i dag for jag ut på birsta med mamma och pappa.

Jag var ute efter en klänning gärna en långklänning till dopet.

Hittade en skitsnygg på H&M men den var så uringad så den kunde

jag inte ha. Väldigt synd =( Nån som har nått tips på en snygg långklänning

som man kan ha när man är lite storbystad som man är när man ammmar?

Hojta gärna till i såfall.


När jag kom hem så berättar Anders att vår kran i köket hade gått sönder.

Att det alltid ska vara nått, först kameran och nu kranen. Hmm va sur man blir.


Snart är det final i Eurovision songkontest kul. Ska på affären snart och köpa lite gotta till det. Jaja jag ska snart ta tag i mitt liv =)

När jag slutar amma ska det bli andra bullar, då ska jag börja träna.

Så jag får tillbaka min gamla kropp om det nu är möjligt.


Ha en trevlig kväll allaihopa =)

Ovido - Quiz & Flashcards