Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Mikaela - 10 maj 2009 11:14

Oj nu har jag varit lite dålig på att blogga igen... skärpning!


I dag ska vi på kalas då min mosters man och 2 av mina kusiner har fyllt år.

Ska bli gött med lite tårta =)


I går va vi i Matfors på klädbytardagen eller vad det nu kallas. Jag hittade en hel del åt Nova, jätte fina klänningar & kjolar m.m. Åt Walle var det lite sämre, dom börjar ju att slita kläder i den där åldern då dom går på dagis. Hittade dock nått linne och t-shirt som var oanvänt. Dagny Anders mamma var jätte snäll och köpte massa kläder till dom också *tack tack*.

Efter det blev vi bjudna på smörgåstårta hos Dagny och Thord.

Sen blev det bråttom till stan då vi skulle till Mamma & Pappa å hjälpa dom med bilen som gått sönder.

Efter det fikade vi lite sen åkte vi ut till birsta och skulle köpa lite paket till dagens kalas. Jag hittade ett par Adidas byxor på intersport "Sundsvallsbyxan" till mig själv för bara 250 kr fick på miig barn strl 176 cl vuxen byxorna var 50 kr dyrare så jag gjorde ett litet klipp =)


Nu ska jag gööra i ordning mig inför kalaset...



   

Ovido - Quiz & Flashcards