Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Mikaela - 6 maj 2009 20:47

Åhh vad jag är trött.... *gäsp*

Har legat med Walle i sängen i nästan 2 timmar och till slut somnade han.

Blev en liten konstig dag för honom, han somnade vid 11 tiden och sov bara i en halvtimme. Sen när vi kom hem från stan vid 15 tiden så var han så himla trött att han somnade och sov en timme. Så han var väl inte så himla trött men till slut lyckades han komma till ro.


Blev lite inköp på stan. Ett par jätte söta badshorts till Walle från lindex, några presenter & en super söt klänning till lilla Nova.

På Lördag ska jag på klädbytarmarknad eller vad dom nu kallas där dom säljer begagnade barnkläder m.m Där kan man göra fynd. Har inget emot att det är begagnat så länge som sakerna ser fräscha ut. Ska försöka hitta några POP kläder för dom kläderna är ju superkvalité tycker jag. Är super nöjd med alla barnkläder jag köpt där.


Hittade en rolig blogg på nätet http://smagryn.blogg.se/ .

En mamma som syr super snygga kläder, hon verkar vara hur duktig som helst. Hon syr upp kläder på beställning. Jag beställde hem 2 par barnjeans ett par till Nova och ett par till Walle. Är även sugen på några klänningar. Eller om jag ska vara ärlig så är jag sugen på att beställa det mesta därifrån =)  Gå in och kika vet ja.....



Nu ska vi se på efterlyst sen kanske det blir nån film.




Av Mikaela - 6 maj 2009 07:20

Usch vilket väder det är i dag spöregn =(

Marris, jag & barnen hade tänkt att gå ner till stan men det

ser ut som vi får ta bil.


Nu sitter Walle och ser på Nalle phu och Nova ligger och sover.

Inte ens Marielle har vaknat. Då passar jag på att sitta lite vid datorn.


I morgon hade vi tänkt att åka upp till vår stuga som ligger en bit utanför Umeå. Vi ska ta med mat och grilla ute hoppas att vädret blir ok så det går.


Har tyvärr inga bilder nuförtiden för vår kamera har gått sönder =(

Så nu är det bara till att köpa en ny.


Nu ska jag gå och göra frukost!



Ovido - Quiz & Flashcards