Alla inlägg den 20 september 2009

Bio

Av Mikaela - 20 september 2009 19:01

Nu börjar det närma sig.... bio kl 21.15

Vi ska ju se kvinnan som lekte med elden, har tyvärr

hört att den inte är lika bra som ettan men har även hört

att boken också är sämmre än ettan och trean.


Nu ska jag fara för vi ska fika lite innan bion blev det bestämmt =)

Av Mikaela - 20 september 2009 13:19

Hua vilken träningvärk jag har nu värker i hela mig =)

Men skönt ändå, man känner att man gjort nått.

Ja nu är det bestämmt jag ska skaffa mig ett träningskort.

Ska börja med att ta ett kvartal som kostar 1595:- tror jag det var.

Känns som så mycket pengar att lösa ett helår även om det är det

mest ekonomiska alternativet, det kostar 4995:-



I kväll blir det bio med tjejerna, ska bli skoj.

Vet inte om det blir mat tillsammans före eller hur det blir

men det lär väl visa sig. Skulle vara roligt att surra lite.


Nu har mina goskitar vaknat (vi är hemma hos mamma&pappa)

så nu ska jag gå upp och avlösa mamma.




Av Mikaela - 20 september 2009 08:56

Vad bra att det inte bara var jag som gillade jackan från Nova star.

Stina jag ska ge han en spark fån både dig och mig.


I går var jag, mamma och pappa på birsta .

Jag fyndade lite kläder till mig från Gina tricot och Lindex:


Länkar till kläderna då jag inte får fram några bilder


https://www.ginatricot.com/se/#/product/27605100


http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=6347976&styleid=6347972&path=3403475;3215210;3232566;3563771;9654


Tunikan som jag köpte fanns tyvärr inte på gina tricots hemsida. 

Den hette iaf Daisy och är ljus rosa.


Och till Walle och Nova på H&M & Name it:


MINI Vivian leggingsTre tights för 120:- jag köpte ljus lila, mörk lila & rosa.


MINI Vana tröja  Tre långärmade Tshirts för 120:- köpte vit, rosa och lila alla med olika tryck.


MINI Vur tröjaTre långärmade pojk Tshirts för 120:- köpte grå, blå och vit alla med olika tryck.


MINI Uno byxa Ett par mörkblå jeans för 79,50:-



Det kallar jag fynd.


Bilder lånade från www.nameit.com


Av Mikaela - 20 september 2009 08:33


Jag tävlar om ett presentkort värt 200:-
från PO.P hos familjebloggarna,
Tävla här du med!


Jag vill vinna ett hemligt paket från Gangstar
~ för världens coolaste kids till ett värde av 300kr hos Tant Ulrika

Ovido - Quiz & Flashcards