Alla inlägg den 19 september 2009

Av Mikaela - 19 september 2009 08:58

Oj oj oj vilken träningvärk jag har i dag.

Jumskarna, låren och armarna brinner =)

Men det känns superskönt. I dag blir det nog ingen träning

för jag ska på birsta och uträtta en massa ärenden.

Är ganska mycket vi behöver till barnen. Dom är ganska dyr i drift

speciellt då dom går på dagis.

Men jag ska höra med Johanna om hon vill träna i morgon.

Så vi har så där jätte träningvärk när vi ska se på bio =)


På tal om bio så ska Jag, Johanna och Sofia på bio "Flickan som lekte med elden".

Före bion ska vi gå och äta eller fika, vi får se vad det blir. Ska bli super skoj!



I går var jag och köpte en vinterjacka till Walle som kommer från Nova star.

Jag tycker den är super fin men min sambo tycker att den var gräslig.

Han själv använder kläder som är röda men tycker inte att Walle ska ha en röd vinterjacka

för det är för tjejigt. Så nu till min fråga är en röd vinterjacka för tjejigt eller kan en liten

grabb ha denna jacka?

Svara helst ärligt, ni får vara anonyma!



 


Bilder lånade från www.novastar.nu & www.litenpalandet.se .  

Ovido - Quiz & Flashcards