Alla inlägg den 18 september 2009

Av Mikaela - 18 september 2009 07:15

I går var jag och Johanna och tränade på Ego.

Det var hur skönt som helst när man väl kom i väg.

Vi tränade gym alltså med "maskiner" får väl bli några pass framöver.

Vi ska ner och träna en sväng i dag med blir nu på morgonkvisten,

eller morgon och morgon. Morgon för Johanna så vid 10-11 tiden.

Själv har jag varit vaken sen kl 6.00


Senare i dag ska jag upp till haga på affären "pirumparum"

som säljer superfina barnkläder. Vi är på jakt efter Nova stars vinterjacka

som jag tycker är så fin. Det är ju ingen jacka som Walle ska ha ute och leka med utan

bara ha som "gå bort finjacka". För till lek har han ju sin fina pop overall.



Nu blir det frukost och säkert lite bollibompa för lille man.

Just ja måste bara skvallra lilla Nova har börjat säga mamma + att hon fått sin första tand.

Haha lill stortjejen min nu är mamma stolt  Tungan ute


Ha en bra dag!


Ovido - Quiz & Flashcards