Alla inlägg den 17 november 2009

Av Mikaela - 17 november 2009 13:02

Här kommer lite bilder från min kära stuga som jag älskar så mycket:

(haha min och min men min familjs stuga)



Här är stor stugan där vi har kök,tvrum, allrum och ett sovrum


Här ser man utbyggnaden på sovrummet. Här sover Anders jag och barnen.


Här nere är toan/duschen första rummet, andra rummet är mormor och morfar sovrum

och tredje rummet (längst mot vattnet) där ligger mamma och pappas sovrum.



Här är den nybyggda friggen som Anders jag och Walle hade förut med vi bytte rum med

camilla, robet och barnen. Det blev lättare då man har så pass små barn.


 

Haha här är Anders och morfar när dom håller på att bygga friggen.

Dom har tagit sig en lite paus och sitter och dricker öl på taket =)


Här är lite vyer från stugan som ligger alldeles vid havet.

                    



Å vad jag älskar att vara där. Det är så mysigt och avkopplande.

Av Mikaela - 17 november 2009 12:49

Haha sitter och kikar igenom massa gamla kort och hittade detta

på mig och Anders. Vi brukar inte hamna på bild tillsammans så ofta

för det är mest jag som sköter kameran =)



  

Av Mikaela - 17 november 2009 12:09

I kväll ska jag på Våninngen med alla tjejerna på jobbet det är After work

så det ska bli super kul. Dom bjuder på fördrink, mat och underhållning

med Daniel Lemma. Det dumma är att jag har så svårt att välja vilka kläder

jag ska ta på mig. Dom skrev ledigklädsel men man vill ju ändå klä upp sig lite

med nån klänning men ändå inte för fint  =/   svååårt!

Jag har en spetsklänning som jag skulle vilja inviga men det känns som

den kan bli för fin så jag skule gärna vilja klätt ner den med några boots

men då har jag inga boots som passar till  =(

För att se hur klänningen ser ut gå in här:

http://cubus.com/Global/Cubus/Collection/woman/25207427_LILY-LACE-DRESS_BLACK_F_DRESSES_A.png.download




Någon som har nått tips...??




Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards