Alla inlägg den 15 november 2009

Av Mikaela - 15 november 2009 17:57

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen =)

Det verkar ha en tendens att bli så då Anders är hemma.


Men det har inte hänt så mycket sen sist.

Vi har varit på lite hockey (hemma hos mamma & pappa).


I dag var vi ut på birsta (hör och häpna jag fick med Anders)

Vi gick lite på Birsta city och åt lunch på Ikea sen var vi på ToysRus

och köpte en present åt Eric.


Efter birsta åkte vi hem och lämnade av Anders och Nova för Walle och jag

skulle på kalas hos Lotta och Eric. Eric fyllde 2 år. Vi blev bjudna på

massvis med goda saker som smörgåstårta, tårta, kakor, bullar, godis och frukt.

Walle och dom andra barnen busade så jag tror dom blev alldeles svettiga =)

och livat var det till 1000. Men men så är barn, huvud saken är att dom har roligt.


Nu ska Walle se bolibompa innan det är sängdags.

Sen blir det väl någon film för mig och Anders.


Fasen jag börjar känna mig lite kraxig igen. Känner av halsen

och huvudett =/ Men jag hoppas jag kan hålla mig frisk då det

händer mycket saker i veckan:


Mån: cirkel start 3

Tis: middag på våningen med jobbet

Ons: --

Tors: Anders fest med sitt jobb. Jag och barnen ska på hockey

Fre: ---

Lör: FEST hos mig

sön: slappar dag


ska försöka klämma in en klippning på Walle nån dag också.



Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards