Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Mikaela - 17 juli 2009 16:37

Ja det här blir nog det sista inlägget innan vi far till Umeå  på Söndag.

För i morgon ska vi på 60 års fest så vi blir borta hela dagen och natten.

Sen kommer vi hem en pytte stund för att packa bilen och äta middag

sen far vi mot stugan.


I dag har vi varit på stan jag, anders och barnen. Ja kors i taket jag fick  med karln. Vi har köpt present till Kjell Åke och även en present till Jonte som redan fyllt år för ett tag sedan men honom har vi inte hunnit gratta än.

Köpte även några kalsonger till Anders eftersom alla hans är hur trasiga som helst. Jag vet inte vad han gör med dom men dom är trasiga överallt . Jag tror han fiser för mycket... haha näreå det är nog arbetskläderna som är orsaken.


Efter staden åkte vi hem och storstädade så nu är det skinande rent här och luktar gott.. eller nej det gör det inte längre känner jag för Anders håller på att steka bacon.


Nu ska jag duka upp för mat!



Ha det så trevligt allihopa =)


Johanna du tar det lungt och bara myser på din semester,

tänk på kroppen.


Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards