Alla inlägg den 15 april 2009

Av Mikaela - 15 april 2009 19:17

 


 


 


 





Av Mikaela - 15 april 2009 16:38

Sitter just nu på hemnet och försöker hitta mitt drömhus.

I och för sig har jag redan hittat det men tyvärr måste jag inse att

det är för dyrt. Har inte råd med ett hus för över 2 miljoner just nu.

2 miljoner är ganska högt pris där det ligger kanske jag ska påpeka.

Men därimot har jag hittat ett annat fint hus som mycket väl skulle

kunna falla mig i smaken. Billigt och bra dock skulle det nog behövas renoveras lite men vilket hus behöver man inte det på.

Man vill ju få sin peronliga prägel på det.

Här kommer lite bilder på huset:

Lägger in en bild på planritningen också men det är bara på undervåningen.

Finns även en övervåning som är oinredd.

Där jag i min fantasi skulle göra ett till sovrum och ett allrum.

Vi ska ju inte ha några fler barn (enligt Anders) så det huset skulle

räcka gott till oss. Jag är väldigt sugen =)





Bilder lånade från (www.hemnet.se)

Av Mikaela - 15 april 2009 16:10

Nu är vi hemma igen från stugan.

Denna påsk har varit både positiv och negativ,

jag åkte på magsjuka för tredje gången på 2 månader.

Finns det mer otur?

Jag blev sjuk på fredagen sen blev Jonte syrrans kille sjuk,

sen moster och hennes man. Snacka om dunder baciller.

Annars har påsken varit underbar. Älskar att vara i stugan.

Det är så lungt och behagligt...ingen stress.

Längtar redan till sommaren då vi ska upp igen.


Vad har ni gjort i påsk?  Nått roligt?




Av Mikaela - 15 april 2009 15:43

Har nu bestämt mig för att börja blogga igen.

Så jag tog och startade en ny blogg för att starta färskt =)



Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<<
April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards